Senaste nytt

Ska vi arrangera en inofficiell BusinessClass.se träff i Malmö?

Jag ska göra mitt bästa, vardagar är dock inte optimalt för mig. Kan rekommendera Rubys, om man är sugen på ett häftigt ställe med trevliga cocktails. Ligger visserligen 1 km från Hovedbangården.

Jag ska göra mitt bästa, vardagar är dock inte optimalt för mig. Kan rekommendera Rubys, om man är sugen på ett häftigt ställe med trevliga cocktails. Ligger visserligen 1 km från Hovedbangården.

Här får jag inflika en varning för Rubys om ni tänker er att dricka cider... Risken finns att ni blir utskällda och hånade av personalen :D

Vi får väl ta varannan helg och varannan vardag ...

Så är det upplagt för de inofficiella träffarna i Stockholm & Göteborg. Hoppas få tillfälle att komma till Götet och nu till Köpenhamn (anledning att få bo på Nimb igen! :) ), men även andra träffar som ordnas lite då och då. Tyvärr kan jag inte just den 5:e denna gången, anländer från annan ort till ARN just den dagen.
Men, har jag vägarna förbi någon annan gång så skulle det vara kul att träffas ...

Last edited:
Jag kan ev komma på en vardag men oftast blir det svårt. Lördag funkar nästan garanterat. 5:e funkar inte då jag har ett leverantörsbesök inplanerat och måste därför vara på plats hemma innan 8 vilket i kombination med öl kvällen innan inte är görbart.

Toppen