Senaste nytt

Ska du ut och resa över jul och nyår?

Ska du ut och resa över jul och nyår?

• Jag stannar hemma, äntligen!

Votes: 42 42,9%
  • Jag öppnar mina julklappar långt hemifrån

Votes: 6 6,1%
  • Jag skålar in det nya året på annan ort

Votes: 31 31,6%
  • Både över jul och nyår ska det resas

Votes: 14 14,3%
  • Det är knappt jag håller mig på marken närmsta dagarna

Votes: 5 5,1%

• Total voters
    98
  • Poll closed .
Jag sitter i Menzies Business lounge på Arlanda pga SAS har stängt sina lounger för dagen (de var öppna fram till kl. 10:30 enligt lappen på loungedörren).

Jag har ett par berättigade lounge besök kvar med Diners i år så får jag nöja med mig med en kopp grön té.

Sitter på jobbet och ugglar gör jag. Både Jul och nyår. Hurra!! Nu på torsdag, så packar jag in hunden och åker ner till Mamma i Lkpg och hälsar på några dagar. :) Sitter just nu och försöker att inte äta trillingnöten i en aladdinask jag hade med mig till jobbet. Får se hur länge jag klarar mig. :rolleyes:

Jobbat 90 timmar denna vecka, personal fått ledigt som dom vill. Njuter nu 16tim. Julledigt med mat och calvados.
God Jul

Med 30-40 cm snö och fina längdspår, så finns det ingen anledning att åka någonstans:D Just därför som jag inte gärna planerar in några lägre resor under december till mars, man kan ju missa bra skidåkning:D God Jul alla!

Ja, själv skulle jag och sambon tillbringa nyåret i Rom, men en plötslig maginfluensa för sambon satte stopp för det, så nu blir det att hålla sig på hemmaplan. Hade trott att man skulle få pengarna tillbaka i LH Z-klass men inte en slant (utom skatterna) fick jag tillbaka.:mad:
Funderade på att boka om istället men det var lika bra att boka om. Nu har jag skickat ärendet till Amex reseförsäkring så jag hoppas på pengarna tillbaka (läkarintyg finns).

Toppen