A
Aurora
Guest
Problemet är att du kommenterar (som är i stort sett att du försvarar SAS) bara när folk har problem med/klagar mot SAS, inte när när folk har problem med Ryarnair, Norwegian, Air France eller vilket flygbolag som helst. Därför andra kan inte förbise att du favoriserar SAS.
Och det känns väldigt onödigt att dra samma visa (du säger att det är ingenting med SAS att göra) varje gång måste jag säga.
Så det er min fel at det kun lages tråder og diskuteres om kansellerte/forsinkede SAS-flights? Det er da inte jag som bestemmer hva folk skal skrive om her på Businessclass.se - at det inte lages tråder hvor man kommer med konkrete statements som at "tekniske fel skal forebygges med vedlikehold" når Ryanair eller Norwegian får forsänkelser (den enda tråden vi har om kanselleringer med RYR / DY är vel den langa tråden om Dreamliner-marerittet).
Nå skrev jeg også eksplisitt:
"Disclaimer: jeg har ingen meninger om akkurat denne saken eller hva som er rett eller galt i denne saken."
"Det är helt greit at man kompenseras for delays i några tilfeller - men några av dissa krav som settes er *i min mening* urealistiske og inte forenelige med den virkelige verden. Men det er kanskje en annan diskusjon"
Så her är det dere som trekker SAS og meg inn, og begynner å snakke om person - framfor å diskutere sak