Senaste nytt

Skåne - Polen imorgen

Hvis følgende kan bookes er det super skarpe priser!
Visa bifogad bild 27698
incl. infant!
Hvor fandt du det henne? Vi kiggede på LOT og der var prisen ca.2500,- SEK
Det er desværre ikke muligt at booke til den pris (erfarede jeg lige), men du kan booke på LOT Polish Airlines til 2230DKK,- Det ville jeg helt sikkert gøre, du får direkte flyvninger til en ganske fornuftig pris og slipper for stress og andet ved transfers.

Det er også den vi hælder til. Nu skal konen bare bestemme sig for om hun overkommer det mht. togturen bagefter.

Tusind tak til alle som har svaret og den fine modtagelse på forummet. Jeg holder øje med tråden, hvis der evt er andre som faldt over en god deal

Jag kan rekommendera lågprisflygbolaget Wizzair. Dom flyger från MMX till både GDN och WAW. Tänk på att större handbagage kostar pengar.

Jag kan rekommendera lågprisflygbolaget Wizzair. Dom flyger från MMX till både GDN och WAW. Tänk på att större handbagage kostar pengar.

De flyver ganske rigtig fra MMX, men meget sent imorgen til GDN og derfra skal hun så med toget i 8 timer for at nå det. Derfor foretrækker hun WAW. Men Wizzair flyver ikke før søndag. For øvrigt synes det er et ok lavpris selskab. Når man bor tæt på MMX og svigerfamilien bor tæt på GDN, så er Wizzair ganske godt

Jag beklagar det tragiska som har hänt. Du har redan fått en del tips på flyg, men du känner väl till att man kan ta färja (vissa går över natten) till/från Polen också?
www.stenaline.se
www.unityline.se
Det kanske blir billigare att flyga dit och ta färja (och tåg/buss) tillbaka? Eller hemresan kanske kan ske från Berlin (tåg och buss till Berlin från Polen är ganska billigt)? Det finns enkelbiljetter Berlin -> Köpenhamn för ca 500-600 SEK i början på nästa vecka.

LOT var klart det rigtige valg, men det kunne desværre ikke kombineres ordentligt med toget kontra at rejse med en baby. Så min kone valgte i dag ikke at tage afsted. Familien huskede hende på at hun havde taget afsked og at babyen skulle proriteres.
Men en aften hvor man febrilsk forsøger at finde den bedste, mest smidige løsning. Så er det faktisk ret fedt at hjælpen kom prompte. Imponerende:)

Med tanke på babyen og togrejsens længde lyder det som et fornuftigt valg, selvom det naturligvis er et hårdt fravalg man gør.

Her synes jeg netop BusinessClass har hjulpet mig meget! Når man sidder og søger og søger er det lækkert at få lidt ekstra øjne og en anden vinkel på tingene.

Toppen