Senaste nytt

SJ håller traditionen vid liv. 2024 poäng om du köper biljett 31/12

mha321

Medlem
Det blir återigen trångt på perrongen
Glöm för all del inte bort att bränna 3000 (4k för svart?) extrapoäng resan under personliga erbjudanden heller, om den ligger och skvalpar.
Äsch att man inte tittade dit igår. Vet att jag hade en sådan kvar, och även lite av de andra rabatterna, men idag är det soprent bland SJ-erbjudanden under min sida.

Men 2024 blev det åtminstone!
 

Dawes

Medlem
Äsch att man inte tittade dit igår. Vet att jag hade en sådan kvar, och även lite av de andra rabatterna, men idag är det soprent bland SJ-erbjudanden under min sida.

Men 2024 blev det åtminstone!
Kollade fruns också idag och det var soprent, tänkte att det var något fel men uppenbarligen sopar de för kommande års rabatter, lite synd är det men som man säger, det går nya tåg
 

mha321

Medlem
Kollade fruns också idag och det var soprent, tänkte att det var något fel men uppenbarligen sopar de för kommande års rabatter, lite synd är det men som man säger, det går nya tåg

Vad fult av dem. De skulle ju gälla även idag.
Jag har för mig från tidigare år att de fortfarande gäller idag, men däremot är de borttagna från sidan. Men om man hade skrivit upp dem någon annanstans så...

Det är väl för många system som inte riktigt sitter ihop så de behöver manuellt se till att det inte riskeras överlapp... Men ja, irriterande är det.
 

Dawes

Medlem
Vart hittade ni denna kampanj?
Den för nyår (2024) skickas ut per mail till SJ Prio medlemmar, den om x antal tusen poäng och andra erbjudanden finns under länken "personliga erbjudanden" och färgas av din SJ Prio nivå, men som sagt, just nu gapar den sidan tom förutom standardgrejer.
 
Toppen