Senaste nytt

SJ Dubbla poäng 14-15/2 2023

Res idag och eller i morgon och få dubbla poäng!
 

Attachments

  • 02326AE5-F425-4A1A-8608-DE27B5C49B0E.png
    02326AE5-F425-4A1A-8608-DE27B5C49B0E.png
    {memory} MB · Visningar: 94
Ajdå, visste att de skulle ha en sån här kampanj baserat på tidigare år, men trodde att koden skulle vara synlig på själva sidan. Således missade jag detta. Ingen panik dock. Får ta och hålla utkik här framöver. :)
 

intuition

Medlem
Jag har standard-erbjudandena, dvs de som gäller hela året (och de har legat på min sida en längre tid).
Jag har dessutom ett riktat erbjudande - "behåll din nivå, 2x poäng på en resa".

Passar på att klaga på hur SJs kampanj-koder fungerar, eller rättare sagt inte fungerar. Det går inte att lägga till kampanjkod om det finns flera i bokningen. Jag reste nyligen med dottern och det hade passat perfekt att använda koden, speciellt eftersom priserna var skyhöga under sportlovet. Men se det fick man inte, gick inte ens att lägga till den eftersom bokningen klagade på att koden inte gällde resenärerna.

Där känner jag att deras system är feltänkt. Helt OK att en kod bara gäller en viss resenär, men hur svårt kan det vara att applicera koden på just det Prio-nummer den gäller?

Nu blev returen med undermåliga skånetrafiken istället, som kostade hälften. Jag var alltså villig att betala extra för att åka med SJ (eg för att slippa Skånetrafiken) men när jag inte ens kunde använda min 2x kampanjkod så fick det vara.
 
Toppen