Senaste nytt

Sixt tjäna 4000 eurobonuspoäng. Boka senast 24/3

Hyrde en C class bil via SIXT för att få extrapoånger för våra bonusresa till Seychelles...
Tyvärr deras webbtjänst hade fel med EB format som kunde inte lägga in när jag bokade/betalde bilen. Efter vi landade jag hämtade bilen, och sixt killen kunde absolut inte registrera EB numret eftersom de stännade och väntade på flygplatsen bara för att lämna ut nycklar och bilar (ingen datorn iaf). Efter två dagar besökte jag deras central ställe i Viktoria och en förstående man visade mig deras internal SIXT webtjänst. Vi försökte flera gånger att lägga in mitt EB konto, men vi kunde inte göra det, det var alltid fel i deras systemet.

Mailade 2 gånger till SIXT via deras websidan, ingen svar tills nu..

Hur svårt kan det va att efterregistrera poäng ?

Hej!
Jag hyrde en bil mellan den 30 april och 4 maj. Jag har inte fått några poäng än. Vem kontaktar man för att få sina poäng?
(Jag hyrde när kampanjen varade)

Jag hyrde en bil 3-5/5, men fick endast de vanliga 500 poängen trots bokning via kampanjsidan och enligt alla regler. Jag har varit i kontakt med Sixt kundtjänst sedan dess som arbetar på problemet. Väldigt snabb och trevlig support har dom iallafall, men det återstår att se ifall de löser det.

Jag forfarande väntar för att SIxt eller SAS bestämmer att ge mig 4000 poängen, har återlämnat bilen 1+ månad sen. Deras websidan hade problem och jag kunde inte lägga in EB konto nummer, sen när jag hämtade bilen, sixt personel hade ingen åning vad en SAS eurobonus konto var, och hur de kunde lägga in i deras system. Sen jag forsökte besöka deras central kontoret i Seychelles, och forsökte visa en trevlig man vad EB konto var och hur vi kunde modifiera bokning så att de kunde lägga in mer information (EB konto). Tyvärr ingen success, och efter det, jag sixt och sas har en enorm ping pong tävling vem gjörde fel....

Jag hyrde en bil 3-5/5, men fick endast de vanliga 500 poängen trots bokning via kampanjsidan och enligt alla regler. Jag har varit i kontakt med Sixt kundtjänst sedan dess som arbetar på problemet. Väldigt snabb och trevlig support har dom iallafall, men det återstår att se ifall de löser det.

Äntligen fick resterande poäng idag... Det var SAS fel. Sixt kontaktade dem igen och sen poäng trillade in. Försöka kontakta Sixt kundtjänst igen, de brukar svara snabb och effektiv !

Toppen