Senaste nytt

Sittplatskonfiguration i Austrian Airlines business class

squeezen

Medlem
När man mu vågar boka lite igen så har jag bokning med Austrian i businees från Wien till Tokyo Narita i en 777-200.
Ser denna seatmap
DAD03536-5448-4247-84DA-EDBFC15477AC.jpeg


Vilka säten är bäst för två om man vill samtala så fritt som möjligt. Tänker på skiljeväggar och sådant...?
Tack för input
 

palmen

Moderator
När man mu vågar boka lite igen så har jag bokning med Austrian i businees från Wien till Tokyo Narita i en 777-200.
Ser denna seatmap
Visa bifogad bild 111776

Vilka säten är bäst för två om man vill samtala så fritt som möjligt. Tänker på skiljeväggar och sådant...?
Tack för input
Inte åkt aktuellt plan men en bildgoogling på "Austrian 777-200 business" visar att alla parsäten borde fungera bra, inga avskiljare mellan sätena. Värt att notera att sitter man med sätet direkt mot gången är det ett väldigt litet armstöd som skiljer en från gången.
 

Harnos

Medlem
När man mu vågar boka lite igen så har jag bokning med Austrian i businees från Wien till Tokyo Narita i en 777-200.
Ser denna seatmap
Visa bifogad bild 111776

Vilka säten är bäst för två om man vill samtala så fritt som möjligt. Tänker på skiljeväggar och sådant...?
Tack för input
Åkte med Austrians 777-200 till Kapstaden i höstas, vi valde D/G för att få access till mittgång för båda två, blev rad 5 i vårat fall.
Extremt nöjd med service och mat på den turen så får jag chansen på Austrian igen så är valet givet ;)
 
Toppen