sembl
Medlem
Rad 2 A-C är första raden på alla B738 tror jag? Så då ska du välja rad 3 om du vill ha A-C.
Jag menade på BA så klartså du har helt rätt. 3 it is
Rad 2 A-C är första raden på alla B738 tror jag? Så då ska du välja rad 3 om du vill ha A-C.
Ska resa SAS Plus för första gången (ARN-DUB t/r) och det ska visst vara 73G (Boeing 737-700) med 3 rader på utresan och 73W (Boeing 737-700) med 2 rader på hemresan.
Hur ser ni med SAS-vana på chansen att få en egen rad för två personer? Vi är EBG och EBS. Vad jag förstått är inte seatblock någon officiell förmån men ökar chansen beroende på hur vi fördelar sätesvalet mellan oss?
Ska resa SAS Plus för första gången (ARN-DUB t/r) och det ska visst vara 73G (Boeing 737-700) med 3 rader på utresan och 73W (Boeing 737-700) med 2 rader på hemresan.
Hur ser ni med SAS-vana på chansen att få en egen rad för två personer? Vi är EBG och EBS. Vad jag förstått är inte seatblock någon officiell förmån men ökar chansen beroende på hur vi fördelar sätesvalet mellan oss?
Tanken slog mig faktiskt att boka exempelvis D och F. Ingen lär väl vilja ha E om det inte skulle vara fullt förstås. Först tänkte jag att det kanske var lite "fult" men då kan man ju alltid erbjuda personen i fråga att välja fönster eller gång på plats och byta.
Om ni inte skulle hamna på främre raderna så undvik rad 5 (och 6) På flera 737 versioner saknas fönster vid dessa rader.
Helt Ok om man bara ska sova, men knappast för en 3-åring som vill kika ut.
Tanken slog mig faktiskt att boka exempelvis D och F. Ingen lär väl vilja ha E om det inte skulle vara fullt förstås..