Senaste nytt

Sista Virgin America flighten har landat

Vad ska du flyga för rutt?
Jag flög Vrigin när de fanns i Europa.
Stockholm - Frankfurt-Malaga för en herrans massa år sedan :)

1.10h i first? Något vi aldrig kommer få se i Sverige. :D

Tråkigt att man aldrig fått chansen att prova Virgin Atlantic. Är för ny i branschen tyvärr.
Virgin Atlantic finns kvar, det är Virgin America som nu försvunnit (även om deras livery kommer vara kvar på planen ett tag till).
Ja det blir drygt 1h i First ombord, så som jag uppfattar det så slår den domestic First på de tre stora bolagen i USA. Kostade inte mycket mer än att boka economy när man la på avgifter för väska mm.

Låt dig inte luras av namnet på produkten. Den har inte så mycket med riktig förstaklass att göra...

"Domestic First" lämnar en del förvirring liksom det som kallas "Business" inom Europa gör. Rätt roligt att lyssna på en amerikanare eller kanadensare som har klivit av i Frankfurt, Munchen, London eller Zurich och säger "is this Business Class" när man kliver ombord Lufthansa, Swiss eller British Airways :p

"Domestic First" lämnar en del förvirring liksom det som kallas "Business" inom Europa gör. Rätt roligt att lyssna på en amerikanare eller kanadensare som har klivit av i Frankfurt, Munchen, London eller Zurich och säger "is this Business Class" när man kliver ombord Lufthansa, Swiss eller British Airways :p
Ja jämfört med vår intra-EU business så kan intra-US verkligen kallas First.

Virgin Atlantic finns kvar, det är Virgin America som nu försvunnit (även om deras livery kommer vara kvar på planen ett tag till).
Ja det blir drygt 1h i First ombord, så som jag uppfattar det så slår den domestic First på de tre stora bolagen i USA. Kostade inte mycket mer än att boka economy när man la på avgifter för väska mm.
Asch, läste för snabbt och "Virgin Atlantic" låg nämre till hands i vokabuläret. Tack för rättning och info om First.

Toppen