Kollade just loungen T5 ARN och de hade slut på taggar. Dock lades en brasklapp på att eventuellt kvarvarande kan ha flyttats vid ombyggnad/renovering av loungen.
Måste vara sanslöst populära. Frun & minsta dottern åkte med min största väska på en sista-minuten charter och väskan som hade fått en röd Emirates tagg och en röd fin BC-tagg för att särskilja den annars anonyma väskan på bandet fick inte ens ha dessa kvar på jungfruresan. Borta så min fru stod länge och letade väska då hon visste att hon slulle spana efter den "taggade" väskan. Och de hade inte "trillat" av då jag satt dessa med stålvajer. Kvittar väl om man lödar igen dessa då dom säkert tar en avbitare.
Tröttsamt.
Åh, när jag frågade fanns bara en med Dk på, på Arlanda och i Göteborg fann knte en enda variant.
Inga resor planerade så man lär ju få leva utan dessa fina taggar.
Nån som har en liten samling ?
Mig veterligen är de "slut" men det brukar finnas några på inofficiella träffar och en del personer har några att dela med sig av om man träffar dom på resor.
Det går att skicka ett PM till mig så löser jag detta. Jag har tyvärr inte svarstid som Amazon.com, men har i alla fall kuvert och frimärken hemma nu så under en vecka kan jag nog kanske få ut dessa