MBA
Medlem
Samma här, de löste det direktJag mailade diamondsupporten och angav bokningskoder för de bokningar jag hade gjort innan, och de fixade omkodningen direkt.
Samma här, de löste det direktJag mailade diamondsupporten och angav bokningskoder för de bokningar jag hade gjort innan, och de fixade omkodningen direkt.
Nu ska du ju bara få resorna registrerade ocksåFlög igår BKK-SIN med TG och idag SIN-DPS med SQ och bägge gångerna har EBD-prefixet fungerat...
Fredagens TG SIN-BKK med EBD-prefix har redan kommit in.....Nu ska du ju bara få resorna registrerade också![]()
Torsdagens och fredagens ARN-OSL-ARN resor kom in för mig också. Första resan som jag gjorde via firmans resebyråbokning (tvungen till att boka med dem tyvärr!) med EBDprefixet inlagt. Var också extremt tveksam på att det skulle funka, men fick in bägge resorna på kontot i lördags/söndags. Snabbt för att vara SAS!Fredagens TG SIN-BKK med EBD-prefix har redan kommit in.....jag var högst osäker på att det skulle fungera......men men det fungerade....