Senaste nytt

Sista minuten SAS Award resa

Thornado

Medlem
Om någon inte har några midsommarplaner än så finns det en plats CPH-PEK ikväll (man kan åka kl 19 från ARN) och sen hem från HKG (så man slipper visum, måste dock köpa en separat PEK-HKG-biljett) på måndag eller tisdag, alternativt från NRT på onsdag.

Jag kände mig väldigt sugen på att boka detta, men tog tyvärr mitt förnuft tillfånga....
 

MrDollar

Medlem
Finns ARN-LAX 4pers i C 29/8 och LAX-ARN 1/9 2pers i C. (5 plus hemvägen)
arn-lax-arn.PNG
 
Har kollat på att boka om hemresan BOS-CPH 7/8 eller 8/8 till C senaste månaderna utan framgång.

Hur små är oddsen att något dyker upp sista minuten?
 

LSH

Medlem
Har kollat på att boka om hemresan BOS-CPH 7/8 eller 8/8 till C senaste månaderna utan framgång.

Hur små är oddsen att något dyker upp sista minuten?
Infinitesimal. SAS har dragit tillbaka alla bonusresor som släppts i samtliga klasser under sommaren och inget nytt släpps. Nattsvart fram till 16/8.
 

palmen

Moderator
Har kollat på att boka om hemresan BOS-CPH 7/8 eller 8/8 till C senaste månaderna utan framgång.

Hur små är oddsen att något dyker upp sista minuten?
Troligtvis små, men lägg bevakning på dessa datum p någon av de tjänster som erbjuder detta så kanske du har tur. Större under har ju skett. Du kan redan nu titta beläggning på flighten, börjar det bli fullt är det väldigt liten chans.
 

LSH

Medlem
Det 9 ekonomiplatser på första 350-flygningen CPH-ORD. Dagen efter (29/1) finns 9 businessplatser. Jag hugger den ena. Någon som vill följa med?
 
Toppen