Senaste nytt

Sista minuten SAS Award resa

Ricci

Medlem
Sov på en parkbänk utanför Trillium Beer Garden i downtown :p
Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.
Denna helg fick man boka en svit för att få lounge access så jag tittade om jag skulle bo på Hilton vid flygplatsen och bara ta en Uber in till city.
Men priserna där var liknande på IC, så det blev IC med lounge access..
 

palmen

Moderator
Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.
Denna helg fick man boka en svit för att få lounge access så jag tittade om jag skulle bo på Hilton vid flygplatsen och bara ta en Uber in till city.
Men priserna där var liknande på IC, så det blev IC med lounge access..
Ja, det IC är dyrt och frukosten rätt dålig också, absolut inte värd pengarna men vouchern täcker ju det mesta.
 

Ricci

Medlem
Ja, det IC är dyrt och frukosten rätt dålig också, absolut inte värd pengarna men vouchern täcker ju det mesta.
Jag stannar här bara en natt så det är inte lönt att utnyttja vouchern.
Den tänker jag använda här och några veckor om jag får biljett till Patriots - Jets den 24/9 eller till whisky mässan 26/8.
 
Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.
Denna helg fick man boka en svit för att få lounge access så jag tittade om jag skulle bo på Hilton vid flygplatsen och bara ta en Uber in till city.
Men priserna där var liknande på IC, så det blev IC med lounge access..
Lite komiskt men jag var iväg den helgen. Kände också jag behövde få till något spontant.
Stannade på CQ i downtown. 4000kr/natten. Blev dyrt med de 3 nätterna. Riktigt unket hotell
Men var grymt väder så skall inte klaga och riktigt kul att se Red Sox vs Blue Jays, även om man lyckades förlora på målsnöret.
 
Toppen