Du ska ju bara vara borta en natt, så boka lyxigt och njut!Är också gräsänkling och ville fixa något roligt...och plötsligt händer det.
Kanske US-immigration inte tycker det samma med snabba spontan bokningar..
Du ska ju bara vara borta en natt, så boka lyxigt och njut!Är också gräsänkling och ville fixa något roligt...och plötsligt händer det.
Kanske US-immigration inte tycker det samma med snabba spontan bokningar..
Sov på en parkbänk utanför Trillium Beer Garden i downtownTänkte jag skulle göra en liten tur till LHR i fre-lör till LHR, men fick inte riktigt till det.
Istället hittade jag CPH-BOS-CPH för 60' EB (och 500sek) i business 4-5 aug.
Dock är hotellpriserna än mer galna i BOS än vanligt..
Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.Sov på en parkbänk utanför Trillium Beer Garden i downtown![]()
Ja, det IC är dyrt och frukosten rätt dålig också, absolut inte värd pengarna men vouchern täcker ju det mesta.Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.
Denna helg fick man boka en svit för att få lounge access så jag tittade om jag skulle bo på Hilton vid flygplatsen och bara ta en Uber in till city.
Men priserna där var liknande på IC, så det blev IC med lounge access..
Jag stannar här bara en natt så det är inte lönt att utnyttja vouchern.Ja, det IC är dyrt och frukosten rätt dålig också, absolut inte värd pengarna men vouchern täcker ju det mesta.
Lite komiskt men jag var iväg den helgen. Kände också jag behövde få till något spontant.Haha... du vet att jag alltid bor på Intercontinental när jag bor i Boston.
Denna helg fick man boka en svit för att få lounge access så jag tittade om jag skulle bo på Hilton vid flygplatsen och bara ta en Uber in till city.
Men priserna där var liknande på IC, så det blev IC med lounge access..
Hittar inte den rätta tråden, men jag har en bonusresa för två ARN-CPH-ATL i business båda långflygningarna med utresa 19 augusti och hemresa 23 augusti som jag ska boka av senare i dag pga förhinder. Om någon är intresserad av att boka dem så kan vi synka tidsmässigt, skicka PM.
Har haft problem i en vecka med att få till flypremium-rabatten på web..Börjar bli trött på detta "nya" meddelande när man provar boka Award med *A.
Visa bifogad bild 155254
Edit: Att boka sent med *A har aldrig varit ett problem tidigare...är det ett SAS problem relaterat till IT eller business?
Känns som många denna sommar vill tömma sina EB-konton.