Senaste nytt

Sista dansen 2025 – följ med innan bonusfesten är över

PXL_20250824_070822535~3.jpg

Även i år var det häften med uppgifter till kidsen. Som vanligt var de frikostiga med betygssättningen. :)

"Ingen mad"? Har barnen blivit danska? :p

Tack alla för glada tillrop! Kul att ni läst med.

I stil med Piton Beer från grannön St.Lucia?
Stiliga bilder, som vanligt och välkomponerade beskrivningar. Tnx.
Piton fick jag inte provat. Fanns inte i de butiker/barer jag besökte på varken Grenada eller Barbados. Next time...

Tack återigen för dom mest välgjorda reserapporterna som forumet skådat, alltid lika välgjort och uttänkt, inte bara för oss läsare utan verkar även vara det för dina medresenärer!
Om du känner för det så får du gärna adoptera mig och ta med på dina resor i framtiden, jag är rätt så underhållsfri, jag kan gå på toa och tvätta mig själv, behöver bara lokal pilsner så överlever jag.

Det är sånt här som får en att inte tappa hoppet fullt ut för det här forumet utan att man kan tänka sig att stanna kvar lite till!
Tack än en gång!
Haha, underhållsfri. Du kan ju alltid hänga med som lekfarbror 2026? Planeringen brukar kicka igång på Fermentoren här i byen mot vårkanten.

Tack för en väldigt fin reseberättelse från start till mål. Är uppskattat och inspirerande för framtiden. Vem vet om jag själv kanske orkar skriva något nästa gång.
Bara att ge sig i kast med skrivandet. Du skriver - vi läser.

"Ingen mad"? Har barnen blivit danska? :p
The hidden benefits of Øresundsregionen Finns några fördelar med livet i Köpenhamn. Bl.a. får man köpa kall pilsner i butik, även på söndagar.

Spännande reseberättelse som många sagt! Välbeskrivet!
SAS Plus på sista benet var standard, men priobagaget på Kastrup levererade för en gångs skull (hoppas det är en trend och inte en outlier...)
Jag checkar in väskor så sällan numera men var överraskad över att väskorna från Malaga här om dagen låg bland de första på bandet också. Det var visserligen på Arlanda men de kanske jobbat upp rutinen lite? Det verkar som de hade kört en vagn tidigare med prio-bagaget för alla väskor som dök upp först var taggade med prio-tag!

Spännande reseberättelse som många sagt! Välbeskrivet!

Jag checkar in väskor så sällan numera men var överraskad över att väskorna från Malaga här om dagen låg bland de första på bandet också. Det var visserligen på Arlanda men de kanske jobbat upp rutinen lite? Det verkar som de hade kört en vagn tidigare med prio-bagaget för alla väskor som dök upp först var taggade med prio-tag!
Anekdot: MAN-ARN förra veckan. 1/2 i boarding group 1.
Min lilla kabinväska som jag checkade för jag inte orkade släpa på den igenom MAN kom så gott som ensam på bandet. Jag had hunnit igenom passkontrollen och ett snabbt toabesök så var den där.

Så jag skulle inte vara överraska ifall du är nåt på spåren.

Toppen