Insåg ngt för mig nytt på ARN-CPH. Önskade en GT men fick svaret först att det inte gick för att det var inom Skandinavien. Hmm. Kanske ändrats i år. Min utomordentliga stewardess kollade och återkom med svaret att det bara finns på flygningar över 1h och 20 min. Är det er uppfattning också?
Har liksom inte varit så för mig, men pga förra årets hemska cancer blev det en paus i mitt flygande. Trodde det ändrar sig då.Har varit så i många år tyvärr. Ibland får man dock flyga ARN-CPH med en maskin som just kommit in från en längre sträcka, och inte lastat av gammal catering. Då kan man få ett större utbud av dryck.
Nåja, man kommer allt ut i världen rätt smidigt via Frankfurt också... Men det var nytt för mig att Air Leap slutat flyga på Arlanda, inte för att jag hann med att åka den linjen.Får nog flyga mer från GOT så jag kan passera ARN. Från JKG är det annars bara via Bromma man når världen.
Premiär på Espresso House. Riktigt gott kaffe. När det gäller mat fick man välja wrap el sallad så det blev en Caesar även om jag föredragit pasta carbonara i samma prisklass. Hade också hellre tagit några droppar färskpressad jouice än Zingo, men är man född i Småland så.![]()
Intet ont som inte har ngt gott med sig. Hann in en sväng till Menzies min måldestination till ära![]()
Amex skrev:Det är inte tillåtet att hämta ut matpaket mer än en gång per dag. Skulle så ske måste vi debitera ditt Platinum för de tillkommande kostnaderna.
Erbjudandet gäller inte vid ankomst eller om du valt att besöka någon av loungerna.