Senaste nytt

Singapore - New York non-stop är nu bokningsbart med Eurobonus

Brandten

Medlem
Har flaggat för den här i tidigare trådar och ska försöka pussla ihop det. Ultimat hade ju varit:

map


Fast Tallinn lär väl säga nej att flyga via DME till Singapore, eller nej till att flyga ett visst klockslag en viss veckodag, eller nej att flyga till New York från Singapore oavsett hur jag tar mig dit, eller att flyga till ARN om jag inte passerar SIN hem också.

#jajagärbitter
 
Last edited:
Familjen planerar faktiskt en resa ner mot Singapore. Jag nämnde detta för min dotter, ni minns kanske hon som bestämt krävde att jag skulle återkvalificera mig till EBD förra året (vilket jag då självklart gjorde), och hon är på.

Hon tar gärna denna genvägen (hon sa faktiskt så, men menade säkert omväg, eller är hon mer nördig än jag...) till Singapore, sa hon. Jag tror dock att det blir svårt att få med min hustru på det tåget, ähm....flyget menar jag.

Kanske får vi dela på oss, min hustru och son får flyga direkt från Kastrup så tar jag och dottern "genvägen" över New York.

Livet är fullt av utmaningar. Oavsett vad så blir det inte vändande flyg för oss eftersom Singapore är tänkt som semesterdestination.
 
Toppen