Tack Simon!
Vad är bättre/sämre om du jämför? Brände alla mina Flying Bluepoäng i vintras, så en AF F känns just nu väldigt långt borta....Vänta till du provat Air France F![]()
Har en ANA C bokad i okt. Bara att hoppas att den blir av. Så får vi väl se när *A-bokningen öppnar upp igen och om det går att få tag på en ANA F.Eller ANA The Suite.
Jag skulle säga att allt är bättre. Bättre kabin (bedårande), bättre service(i mitt tycke, men det är ju personligt), alltid transport till och från loungen på CDG. Loungen är underbar. Maten är klart bättre (återigen personligt).Vad är bättre/sämre om du jämför? Brände alla mina Flying Bluepoäng i vintras, så en AF F känns just nu väldigt långt borta....
Det låter fantastiskt, och jag hoppas att allt kommer igång så vi får göra fler magiska resor.Jag skulle säga att allt är bättre. Bättre kabin (bedårande), bättre service(i mitt tycke, men det är ju personligt), alltid transport till och från loungen på CDG. Loungen är underbar. Maten är klart bättre (återigen personligt).
Det finns självklart negativa aspekter. De jag främst kommer på är: Liten toalett på B77W, inga dedikerade/privata vilorum i loungen, ingen möjlighet att röka cigarr i loungen.
Ps, har inte provat nya SQ suites, den kabinen ser grym ut.
Det var inte en poängresa, utanDet låter fantastiskt, och jag hoppas att allt kommer igång så vi får göra fler magiska resor.
Gällande vilorum reagerade jag i Private Room (som annars var mkt trevlig) att det inte ens fanns vilstolar.
bokade du din AF F med poäng, och hur är/var tillgängligheten på awards i First?
Grymt snygga bilder och förstår verkligen att du uppskattade både mark och luftupplevelsen. Något nytt att se fram mot!Det var inte en poängresa, utan
@Agö och jag passade på då det fanns en hyfsad deal till Asien (vi hade länge suktat över nya AF F). En bildreserapport finns här:
https://www.businessclass.se//forum...our-seasons-aman-m-m-en-bildberättelse.90461/
Såg riktigt riktigt bra utDet var inte en poängresa, utan
@Agö och jag passade på då det fanns en hyfsad deal till Asien (vi hade länge suktat över nya AF F). En bildreserapport finns här:
https://www.businessclass.se//forum...our-seasons-aman-m-m-en-bildberättelse.90461/