Kolla in Jacobs reportage
henrik l Medlem 26 November 2012 #12 Elsson skrev: Jag har flugit sträckan några gånger i F - stolarna är helt ok, kanon service varje gång. Har en bokning i februari SIN-MNL där seat mapen visar 8 platser i 1-2-1 så det verkar som den är med nya F. Klicka för att utvidga... Själv har jag en bokning i juli och där är det 2-2-2
Elsson skrev: Jag har flugit sträckan några gånger i F - stolarna är helt ok, kanon service varje gång. Har en bokning i februari SIN-MNL där seat mapen visar 8 platser i 1-2-1 så det verkar som den är med nya F. Klicka för att utvidga... Själv har jag en bokning i juli och där är det 2-2-2
Fredrik Medlem 26 November 2012 #13 Gick igenom en 777-300 idag och F ser ut som på 777-300ER. Det är möjligt att det är detaljer som skiljer men jag såg ingen skillnad. Jag gick dock bara igenom så hann inte göra en noggrannare kontroll.
Gick igenom en 777-300 idag och F ser ut som på 777-300ER. Det är möjligt att det är detaljer som skiljer men jag såg ingen skillnad. Jag gick dock bara igenom så hann inte göra en noggrannare kontroll.