LarsCph
Medlem
Familien og jeg har en booking med Singapore Airlines fra København til Denpasar via Singapore som jeg har ændet et par gange i håb om at man snart kunne rejse til Bali igen. Vi har lige nu rejsen booket over påsken 2022, men er ærlig talt i tvivl om der når at blive åbnet for indrejse uden karantæne inden.
Nu har de sendt mig denne change, som nok hænger sammen med at de faktisk starter med at flyve til Denpasar fra Singapore igen nu, men kun én daglig afgang. Selv om det ender med, at vi faktisk kan rejse er det pludselig ikke nogen god connection med over 9 timers stop i Singapore - det ville jeg aldrig booke under normale omstændigheder. Så min tanke var at ringe til Singapore Airlines kundeservice på mandag og bede om at få bookingen annulleret og en fuld refundering. Jeg tænker at en forlænget rejsetid på næsten 7 timer burde gør at de accepterer det som en "significant" change.
Er der nogen som har erfaring med den øvelse med Singapore Airlines, fungerer det smidigt? Jeg har søgt rejsen på ny, og det er denne connection som kommer op via booking siden, der er ingen afgange med kortere connection.
Nu har de sendt mig denne change, som nok hænger sammen med at de faktisk starter med at flyve til Denpasar fra Singapore igen nu, men kun én daglig afgang. Selv om det ender med, at vi faktisk kan rejse er det pludselig ikke nogen god connection med over 9 timers stop i Singapore - det ville jeg aldrig booke under normale omstændigheder. Så min tanke var at ringe til Singapore Airlines kundeservice på mandag og bede om at få bookingen annulleret og en fuld refundering. Jeg tænker at en forlænget rejsetid på næsten 7 timer burde gør at de accepterer det som en "significant" change.
Er der nogen som har erfaring med den øvelse med Singapore Airlines, fungerer det smidigt? Jeg har søgt rejsen på ny, og det er denne connection som kommer op via booking siden, der er ingen afgange med kortere connection.