Senaste nytt

Singapore Airlines poängförtjänst tabellen ändras

Ja, Singapore Airlines G klass (används vid kampanj) ger inga poäng till de flesta bonusprogram.
Fast det gäller nog iofs när SQ själva säljer biljetten på egna kampanjer, här är det ju tal om codeshare vilket gör att jag misstänker att det kan bli lägsta poänggrundande. Sedan finns det ju dom bolag typ Thai som ofta säljer V och W - klass (ger 0 till EB), dock vet jag inte om SAS-codeshare hamnar där, eller om det bara är Thais egna kampanjbiljetter.

Så, ha en förhoppning på 10% men var medveten om att det i värsta fall kan bli 0

Okej. Hör kommer då en bekännelse. Hittade en sjukt bra deal som innebär code share (ja jag vet brott mot BCs budord)...... med Singapore airlines ARN-SIN- DPS-SIN-ARN. Allt i klass SAS Go. Är det någon som har erfarenhet/kunskap om detta öht ger någon intjäning till Eurobonus?!
Om du inte får sjukt bra betalt för det är det en dålig deal. Flyga economy ARN-DPS kan inte vara en bra deal annars...

@agehall . Tack för ”sympatin”. Pga företagets resepoöicy har jag dock +10 års erfarenhet av att kånka till Asien i Eco, så det ska nog gå vägen när man istället för att jobba kan ladda för hemresan med 2 veckor på stranden! ☺️

@agehall . Tack för ”sympatin”. Pga företagets resepoöicy har jag dock +10 års erfarenhet av att kånka till Asien i Eco, så det ska nog gå vägen när man istället för att jobba kan ladda för hemresan med 2 veckor på stranden! ☺️
Grattis till resan, ibland är det så lätt att stirra sig blind på komfort, själv så har jag precis bokat en resa igår kväll och känner mig sådär lite "upprymd" även om resan går i Augusti.

Bokningsklass L är nu tillbaka på 100% i poängintjäning:

Screenshot 2019-06-15 at 13.18.21.png

Goda nyheter, satt just och tänkte på att det var länge sen något vart bättre gällande poängintjäning.
Massa försämringar rasslar in nu och då...

Toppen