Senaste nytt

Singapore Airlines och The Private Room Bildreserapport från helgens äventyr

Juancarlos

Medlem
Men... Du missade ju den viktigaste delen av rapporten - SAS Plus CPH-ARN!
Vi vill se bilder på smoothies och polarrullar!!!

:p

Ha ha ha, förutom att det var en knökfull flight och att plus var tom rad 14, så fick vi en ganska bra frukost-låda med både granola, rabarber youghurt, nån ny smoothie juice (jag inte sett förut) och en ost och skink fralla. Tyvärr blev det inga bilder. Det ångrar jag nu ;)
 

Capa

Medlem
Trevlig reserapport!

Behövde ni boka hummerstjärt och kaviar eller fanns den på menyn? Smaskens!

Var det bara lobster thermidor som behövde förbokas? Går man in på hemsidan då?
 

Juancarlos

Medlem
@Capa du kan gå in på Singapore airlines hemsida, under manage your booking kan du se din meny för din resa. Gillar du inte varmrätten så finns möjligheten att ändra den med book the cook som måste göras 24h innan avgång. Det är en gedigen meny med blandannat 2 hummer rätter och 3 olika steaks om jag inte missminner mig.

Book the Cook
 

FilipJ

Medlem
SIA har enligt mig den mest smakfulla inredningen och mest elegant klädda kabinpersonalen. Ser fantastiskt ut, tack för rapporten!
 

henrik l

Medlem
Trevlig rapport. Jag lyckades ju snika åt mig en Suites SIN-BOM med Lifemiles en gång i tiden. Björnström hade fått info att man skulle byta till 380 på rutten, men om man bokade under tiden som 777 körde, men ett datum när dom börjat med 380 så funkade det. Håller med om att The Private Room inte är överdådigt, men det är ju exklusiviteten som lockar.
 
Toppen