Senaste nytt

Singapore Airlines eller Swiss i Business?

filip23

Medlem
Hallå alla glada vänner!

Jag har bokat SQ C till SIN den 18e juni nästa sommar med frugan, men dock inte lyckats få rad 11 eller 19.. Detta gör att jag ställer frågan: ska man behålla den bokningen eller kolla på någon annan route istället? Nästan alla recensioner säger att man blir rätt less på att ligga diagonalt i ~12 timmar (vilket man måste göra i C klass om man inte sitter på rad 11 eller 19) Såg nu att swiss erbjuder rätt många platser från ARN-ZRH-SIN... Värt att ändra?

Några tips/idéer?

Mvh

23

Rad 11 öppnas endast upp vid check-in. Oavsett om man sitter på en vanlig rad eller inte, så kan SWISS Business inte jämföras med SQ.

Nej, vet att dom inte släpps förens vid check in, men då rekommenderat du att köra på SQ ändå? Även om man inte lyckas få dom? Kommer självklart hålla ett öga öppet på LH F 14 dagar innan avgång

Nej, vet att dom inte släpps förens vid check in, men då rekommenderat du att köra på SQ ändå? Även om man inte lyckas få dom? Kommer självklart hålla ett öga öppet på LH F 14 dagar innan avgång
Nu har jag inte flugit SWISS Business på ett tag, men jag tycker överlag att SQ är snäppet vassare även om maten har blivit sämre på senare tid. Men det kan ju kännas som ett antiklimax att flyga SQ Business om man nyss har flugit SQ First. ;)

Toppen