Bara för att provocera verkar det som och nej jagDet var väldigt trevlig ton som har införts här på forumet.
har inte ömtåliga thailändska tår
Bara för att provocera verkar det som och nej jagDet var väldigt trevlig ton som har införts här på forumet.
Någon som vet vilken cognac man nu serverar på Thai First?
Tackar då vet jag vad som väntar om 2 veckor.Det var Otard extra för 2 veckor sedan.
Bra om alla tar det lite lugnt. Personligen letar jag inte restauranter baserat på bilderna på deras hemsida av maten
En annan fråga: är det någon som lyckas boka EuroBonusbiljetter i business med Singapore Airlines på A350, A380 eller B77W från Europa till Asien? Vi vet att det går med Miles & More, eller att EuroBonus kan boka med B777-200ER, men har vi någon som har lyckas med det andra? Om inte, är hela denna diskussionen delvis meningslös eftersom det inte är relevant.
Glöm inte att caviar skall intas tillsammans med en iskall vodka.
CitronEn något OT fråga kanske, ursäkta en okunnig men det finns säkert många här som kan svaret...
Vad är det egentligen i den lilla tygpåsen/knytet man ser på många bilder av caviar-servering?
Jag vet att caviar ofta serveras med lök, kokt ägg och någon form av syrad grädde. Men den där påsen...?
(Jag ska flyga Thai First till hösten och de verkar inte ha med den där påsen?)
En något OT fråga kanske, ursäkta en okunnig men det finns säkert många här som kan svaret...
Vad är det egentligen i den lilla tygpåsen/knytet man ser på många bilder av caviar-servering?
Jag vet att caviar ofta serveras med lök, kokt ägg och någon form av syrad grädde. Men den där påsen...?
(Jag ska flyga Thai First till hösten och de verkar inte ha med den där påsen?)