Senaste nytt

Singapore – Stockholm i Business Class med Singapore Airlines

Hejsan!
Ny på forumet och lite nyfiken på denna rutt.
Flyger samma sträcka nu i januari och undrar om flera har testat bra ,dåligt osv
tacksam för svar

RonnieK

Medlem
Flygplanet (A350) är väldigt nytt och fräscht och har senaste inredningen. 11 D/F är bästa platserna följt av 11 A/K och är i paritet med flera andra första klass-säten.

Enda smolket är mellanlandningen i Moskva där det kan bli rörigt och köer om man inte är bland de första av och in i security-checken. Så länge man inte stanar till för ett toastopp på vägen är det lugnt :)

IMG_20171228_172918.jpg

Per N

Medlem
Vi flög denna sträcka för en dryg vecka sedan. Stoppet i Moskva var inget problem men vi var ganska snabbt av planet. Precis som nämnts om rad 11 & 19 så är det stor skillnad i upplevelse. Vi hade rad 14 ena vägen och rad 11 den andra. I jämförelse av säten så tar jag hellre Qatar om jag inte får rad 11 (mittensätena) och hellre Singapore Airlines om jag får rad 11. Ordinarie Champagne tog slut 1:30 efter avgången från Moskva.

D_B

Medlem
Ska flyga till Australia med jobbet via Singapore på SQ 361 A350-900. Jag blev tilldelat säten 19K från resebyrån på båda legs. När jag tittar på seat guru det står det "this seat has extra leg room, but the proximity to the galley may be bothersome". Någon som har testat rad 19? Är det så stor skillnad i leg room jämförda med andra rader? Ska man byta eller behålla?

SeatGuru Seat Map Singapore Airlines

Abbs

Medlem
Ska flyga till Australia med jobbet via Singapore på SQ 361 A350-900. Jag blev tilldelat säten 19K från resebyrån på båda legs. När jag tittar på seat guru det står det "this seat has extra leg room, but the proximity to the galley may be bothersome". Någon som har testat rad 19? Är det så stor skillnad i leg room jämförda med andra rader? Ska man byta eller behålla?

SeatGuru Seat Map Singapore Airlines
Behandlas lite här:
https://www.businessclass.se/forum/...-med-singapore-airlines-a380-800.96664/page-3

• Gilla
Reactions: D_B

Canadien

Medlem
Rad 11 eller 19 är att föredra, ja det är skillnad inte så mycket i legroom som i footroom. Man har större låda att stoppa fötterna i på 11 o 19.

• Gilla
Reactions: D_B
Toppen