Senaste nytt

Silverkampanj boka senast 19/12

Davvelavve

Medlem
Ny kampanj som är inriktad mot silvermedlemmar.

Reseperiod Europa: 2 januari – 31 maj 2023
Reseperiod USA: 16 januari – 31 mars 2023
Boka: senast 19 december

Lösenord + inloggat läge på SAS verkar krävas för att komma åt detta erbjudande.
 

Dawes

Medlem
Jag söker en resa via kampanjen SDL-MUC, 2 stop, flera datum i januari så får jag 3850p per enkelresa.
Söker jag vanligt på SAS sida, alltså inte på kampanjlänken ger resan 2860 per enkelresa.

Det är ju helt sjuka poäng för under 5k, men varför ger kampanjen mer poäng?
 

palmen

Moderator
Jag söker en resa via kampanjen SDL-MUC, 2 stop, flera datum i januari så får jag 3850p per enkelresa.
Söker jag vanligt på SAS sida, alltså inte på kampanjlänken ger resan 2860 per enkelresa.

Det är ju helt sjuka poäng för under 5k, men varför ger kampanjen mer poäng?
För att den bokas i bokningsklasser som ger högre poäng. Alla kampanjer kan teoretiskt ha olika bokningsklasser, vissa bättre än andra.
 

apaulsson

Medlem
Jag skulle precis boka några flygresor till kampanjpriserna för guldmedlemmar, det är ju sista dagen idag, men länken funkar inte längre. När jag loggat in och angett koden kommer jag bara till en sida med felmeddelandetexten att sidan är "i flygplansläge" och erbjudandet finns inte längre på sidan. Är det lika för er andra eller är det något knas hos mig?
 

Tomas E

Medlem
Jag skulle precis boka några flygresor till kampanjpriserna för guldmedlemmar, det är ju sista dagen idag, men länken funkar inte längre. När jag loggat in och angett koden kommer jag bara till en sida med felmeddelandetexten att sidan är "i flygplansläge" och erbjudandet finns inte längre på sidan. Är det lika för er andra eller är det något knas hos mig?
Så här löd mitt mail (EBD) som trillade in 13 dec:

Just nu får du 25% poängrabatt på bonusresor till bland annat London, Manchester, och Gdansk*. Gäller både enkel och tur-/returresor i SASGo och SAS Plus. Så passa på att boka in något härligt att se fram emot.

Som vanligt får barn 2-11 år 50% rabatt, även på kampanjpriset.

Res: 1 januari - 30 april 2023
Boka: senast 18 december 2022
Så det kanske var igår som var sista dagen även för EBG?
 

apaulsson

Medlem
Ok, det skulle ju förklara saken men i mailet till EBG står följande:

Reseperiod Europa: 2 januari – 31 maj 2023
Reseperiod USA: 16 januari – 31 mars 2023
Boka: senast 19 december
 

apaulsson

Medlem
Fast såg nu att du skriver om rabatterade bonusresor, den kampanjen slutade gälla igår. Jag försöker boka vanliga flygbiljetter som SAS skickade ut erbjudande om till Guldmedlemmar (och även Silvermedlemmar enligt rubriken på tråden) den 13 december. Där ska sista dagen att beställa vara idag vilken även framgår av trådstartarens inlägg.
 
Toppen