rlager
Medlem
Fantastiskt! Om du har tid i Hong Kong, testa även Bo Innovation (som förvisso rasat till plats 90 på San Pellegrino). Var där för en månad sedan, chef's table var en grym upplevelse!
Tack för bra tips! Skall kolla upp det direkt.
Fantastiskt! Om du har tid i Hong Kong, testa även Bo Innovation (som förvisso rasat till plats 90 på San Pellegrino). Var där för en månad sedan, chef's table var en grym upplevelse!
jag säger bara..Heston har gjort det igen..Feta Ankans mat och service är något alla borde få uppleva..bara komma på en idé att skapa en glas med dryck som på ena sidan är kall och på andra varm..helt sjukt..
Min bästa middag i Hong Kong var på Amber i Mandarin Oriental, som inte längre är med på lisan. Men jag har inte ätit på Bo Innovation och dt var ett år sedan...
Har själv rest till Köpenhamn enbart för att äta på Noma. Det var värt vartenda krona!![]()
Jag har en lång lista att beta av, bl a El Celler de Can Roca i Girona, San Sebastian (hela stan kryllar ju av kulinariska uppleveler), The Fat Duck i Bray osv. Jag var i Tokyo i höstas, men eftersom jag var där ensam så åt jag inte på någon riktig topprestaurang (åt dock på sushi Kyubey, som har haft en stjärna tidigare). Skulle gärna prova Sukiyabashi Jiro, men där verkar det dessvärre nästan omöjligt att få bord om man inte känner någon i Tokyo.