Agö
Medlem
Och nu när Lux, i nuvarande form, går i graven efter ikväll är jag glad att jag hann med ett sista besök igår.
Lägger du upp bilder? Lux har varit mitt absoluta favoritställe i Stockholm. Jag hoppas att konceptet blir bra!
Och nu när Lux, i nuvarande form, går i graven efter ikväll är jag glad att jag hann med ett sista besök igår.
Lägger du upp bilder? Lux har varit mitt absoluta favoritställe i Stockholm. Jag hoppas att konceptet blir bra!
Jag kan berätta att Longyearbyen inte har något att erbjuda. Vi har nu testat Huset (uteslutande svensk personal), ganska ointressant, och Radisson, rätt uselt. Hade lite förhoppningar om att man kunde erbjuda något bättre.
Hört att "Kroa" ska vara ok, men har inte testat själv...
Den illegala immigranten serverar inte kebab ur sin bil längre?
BTW: Är det någon som testat "Koks" i Torshavn, Färöarna? Har hört att många ropar efter att den ska få en stjärna i Guide Michelin. Hur många poäng EB-poäng var det till Färöarna?![]()
Haha, nej någon sådan bil har vi inte sett.
Ang. Koks så blir det nog svårt för den att få en stjärna, krävs ju i så fall att Torshavn blir en Main City of Europe.
Några bilder från ett fantastiskt besök på L'Ambroisie i Pars i maj. Den överlägset bästa måltid jag någonsin ätit.
- Något till efterrätt?
- Allt, tack.
Själv var jag på restauranten Pläj i San Francisco igår, som gör intressanta tolkningar på skandinavisk mat. Mycket gott, men rätterna är lite för stora, så man orkar inte så många som man vill.