Senaste nytt

Shangri-La Tier Renewal Offer 2022.

Birch

Medlem
Snubblade över den här artikeln häromdagen där de informerar om att Shangri-La förnyar Status hela 2023 vid någon form av poängaktivitet på sitt Circle-account innan 15e December 2022.
Jag fick aldrig något e-mail i Oktober trots att jag är Jade men det verkar som att många personer ej fått mailet och kontaktat kundtjänst som då lagt till dom i kampanjen, jag väntar fortfarande svar på mitt mail.

https://loyaltylobby.com/2022/10/19/shangri-la-circle-tier-renewal-offer-through-december-15-2022/
 

airac

Medlem
Jag fick mailet, kommer åka ner till UAE den 16e så rätt surt. Har inte hittat möjlighet till online kvalificerad spend, tips?
 

Birch

Medlem
Jag fick mailet, kommer åka ner till UAE den 16e så rätt surt. Har inte hittat möjlighet till online kvalificerad spend, tips?

Jag har inte haft möjlighet att bo på något hotell under den här perioden så jag har beställt 2 st små Chokladtårtor i Hong Kong för pickup via Shangri-La Boutique online, kostade ca 14USD. Är inte i Hong kong så har inte för avsikt att plocka upp dom, hoppas verkligen det kommer fungera ändå... Väntar på att poängen ska visas på kontot.
 

SimonXYZ

Medlem
Jag har inte heller sett något mail. Jag är också Jade och ska bo på Shangri-La i januari. Funkar det inte att bara köpa poäng @Birch ? 50 poäng kostar $6,50.

Edit: När jag läser artikeln du länkar till lite ordentligt så ser det inte så ut.
 
Last edited:

Birch

Medlem
Jag har inte heller sett något mail. Jag är också Jade och ska bo på Shangri-La i januari. Funkar det inte att bara köpa poäng @Birch ? 50 poäng kostar $6,50.

Edit: När jag läser artikeln du länkar till lite ordentligt så ser det inte så ut.

Tänkte precis skriva det, enligt T&C måste det vara någon form av poänggivande transaktion på ett Hotell, aka övernattning eller en drink/mat i baren/restaurang eller ett köp (minimum purchase USD1) från deras online-Boutique jag länkade ovan.
 

Birch

Medlem
En liten update angående det här, fick igenom ett köp genom deras online-boutique och fick bekräftelse häromveckan på förlängning av status till 12-2023. Ganska fint att ha haft "gratis" Jade-status sen våren 2019 då jag fick det genom mitt Amex platinum jag använde i några månader.
Tycker jag fått väldigt bra recognition på samtliga stays sen dess, det är inte supermånga men några per år i alla fall.
Hoppas det gått bra för er andra också!
 

JacobGBG

Medlem
Jag hade Jade via en status match för nära ett decennium sedan och blev som följd väldigt väl omhändertagen på traders KL. Sedan dess har det varit rätt tort med resor mot orter med Shangri-la men ser ut att bli en ändring på det nu för mig. Hur upplever ni "lättheten" i att nå Jade manuellt och motsvarar det de perks programmet ger nu? Motståndet från mig har alltid varit att Golden Circle är så pass smalt.
 
Toppen