ekf
Medlem
Jag fick samma fel som @Mattias Holmén nyss, med din länk går det galant. Denna gången ska jag spara den bland bokmärkena!
Jag fick samma fel som @Mattias Holmén nyss, med din länk går det galant. Denna gången ska jag spara den bland bokmärkena!
Ja det funkade om jag ändrade index=1 istället för -1 i sökvägen![]()
Beroende på hur många kort du har kopplade till sitt konto då får du ändra sorted_index variabeln.Funkar inte för mig, har samma ursprungliga problem med flera kort kopplade till samma konto och kommer bara till membership reward sidan.
Beroende på hur många kort du har kopplade till sitt konto då får du ändra sorted_index variabeln.
För mig som har två kort, där mitt Elite ej är förvalt, blir värdet 1. Prova ändra variabeln utefter dina kort.
Nej bara via webben.Säkert besvarat på hundra ställen redan men... Går det att se årets spend i appen eller är det bara på websiten man kan se den infon? Jag hittar inget i appen men jag har varit blind tidigare...
Får detta meddelandet sedan ca 1v, länkarna som delats tidigare i tråden har fungerat för mig fram tills ca 1v sedan, någon annan med samma problem?Hej!
Är det någon annan som upplever samma problem som jag och får detta felmeddelande när jag vill kolla min spendering på mitt nya kreditkort? Har varit så i 2 dagar nu. När jag kollar på mitt betalkort så funkar det.
Visa bifogad bild 81127
Jag har samma problemFår detta meddelandet sedan ca 1v, länkarna som delats tidigare i tråden har fungerat för mig fram tills ca 1v sedan, någon annan med samma problem?