Senaste nytt

Senator.. ut på tur igen, ofrivilligt ensam..

Hej då Austin

3d41de62fa1560f45d2cafa09fb771aa.jpg

Mycket besviken på hemresan. Inte mycket First Class över Lufthansa och den sena avgången 22.45. United Polaris stänger 21.00, restaurangen 19.30.

Få boardingkort var också en provning. Trevlig kille som jobbar i baren på Polaris. Han får mina sista dollar.

e288ad52bd9c91b54cb03574a18d9b7e.jpg

Nu sitter jag i United Club nära B17. Jag frågade efter drink vouchers, NEIN! sa Lufthansa där uppe. Sen kom Station Manager ner och pratade med mig.. Mycket bra samtal..
Vad pratade ni om?

Känns som man kanske ska ge Austin mer än 1h 40min som det blev sist

Edit: 5 min var det ju iof bara landside. Resten Air side.

Last edited:
Guten nachmittags von platz 3K am bord Lufthansa LH434.

På riktigt, så högt och lågt har inte jag sätt Lufthansa någon gång. Markupplevelsen för denna sena avgång under all kritik, men samtidigt är det United som har faciliteterna och Lufthansa är helt beroende av hjälp.

Men ombord ett sådant grymt radarpar av flygvärdinnor. Två glas skumpa, två espresson och två glas vatten är förtäringen jag har haft på denna flight.

Flight Manager/Station Duty Manager visade sig vara norsk Fick visitkort med sträng order att komma tillbaka och ta den tidiga flighten så dom kunde få visa vad dom går för

Hänger nog ihop med dagens stora Frankfurt kaos. Själv fick jag bussa längre bort än jag någonsin varit med om på Frankfurt, och det är inte lite :) men jäklar vad rörigt det var..

Toppen