Senaste nytt

Semilive: Stockholm - Singapore

Canadien

Medlem
Trevlig resa!

Screenshot_20180817-161614.jpg
 
Känner att vi måste korrigera detta lite. Det är inte bröllopsdagen om man läser vad @Brandten skrev i sitt tidigare inlägg.

”Dock blev FruBrandten plötsligt sugen på att följa med nu, kanske för att vi firar 19 år tillsammans just den 17/8. :D

Men allt kan förlåtas misstänker jag, med en flaska Champagne och en blomma, vald med kärlek. :p;)
 

Brandten

Medlem
Nej, den var i tid från Kos till Köpenhamn, sedan försenad på Köpenhamn-Arlanda.
Förvirrande eftersom Koz - Stockholm också var försenad (som ju var den kärran som jag egentligen var inbokad på till London)
Tack!
Det är väl Foppatofflor som gäller till Asien om jag har förstått forumets kommentarer rätt:rolleyes: Jag får investera i ett par innan jag provar F hos SQ senare i år.
....och linne!
Känner att vi måste korrigera detta lite. Det är inte bröllopsdagen om man läser vad @Brandten skrev i sitt tidigare inlägg.

”Dock blev FruBrandten plötsligt sugen på att följa med nu, kanske för att vi firar 19 år tillsammans just den 17/8. :D

Men allt kan förlåtas misstänker jag, med en flaska Champagne och en blomma, vald med kärlek. :p;)
Precis! 10 års bröllopsdag firar vi nästa år (tror jag ).
Finns det wifi på planet eller kommer det bli tyst ett tag nu?
Här är det uppkopplat! :)
 
Toppen