Senaste nytt

Semilive: Stockholm - Singapore

Nu landar vi snart.

Tittade på nästa flight TG409 som flygs av en 1år gammal A350-900 (HS-THC). Försöker ändra plats från 17K till 12A eller K men hittar ingen sida som tillåter mig att göra ändringar på den flighten. Någon som vet?

Haha undrar vad cabin crew diskuterar bakom gardinen egentligen. En tjej kom fram nyss:

"Eh Mr Brandten, can I ask you a question?"
Yes sure!
"How old are you?"
36
"Ooohh we thought 30!"

Fick lite godis också.
0ca3837d787a850d6b8e86a6bc7d2adc.jpg

"Eh Mr Brandten, can I ask you a question?"
Yes sure!
"How old are you?"
36
"Ooohh we thought 30!"

Oj oj oj som de försöker plocka poäng!
Det är nu du skulle förklarat för tjejerna att du är 36, lyckligt gift (än så länge!) och lämnat fru och barn hemma (på årsdagen!!) för att ut och flyga med dem istället...

Bonusberättelse Off Topic:
Dessutom vill jag minnas hur "någon" på hemresan från vår 24 timmarsflygning till Austin uttryckte att "vi gamla" behöver sitta bekvämt för att orka med resan. Allteftersom han fäller sin stora Plusstol på sista raden skönt bakåt samtidigt som man själv får hålla till godo i sin ekonomistol på plats 30F. Till historien hör att jag också är 36...

Last edited:
Skulle haft mina löparskor iallafall. I min väntan på att få ta bild på crew så sprang tiden iväg lite. Boarding började för 10 min sedan.
efe0f0c422b4b345349b11ffb29d46b7.jpg

1000 THB eller 30 USD för buggy till gate. Näh då springer jag hellre. Förhoppningsvis är Incheckade väskan också på väg till Singapore där ombyte ligger. :)

Gate E7 till C7! Suck trodde bara sånt existerade i Frankfurt.

Last edited:
Skulle haft mina löparskor iallafall. I min väntan på att få ta bild på crew så sprang tiden iväg lite. Boarding började för 10 min sedan.
efe0f0c422b4b345349b11ffb29d46b7.jpg

1000 THB eller 30 USD för buggy till gate. Näh då springer jag hellre. Förhoppningsvis är Incheckade väskan också på väg till Singapore där ombyte ligger. :)
Varför inte göra som Abebe Bikila i OS 1960 i Rom. Han vann marathon BARFOTA.

Toppen