Semi-live. Vart är jag på väg, eller var skall jag sova inatt.
NotRyan Medlem 30 April 2022 #13 Ricci skrev: Hmmm, mera spår....av tåg...."jag får dåliga vibbar"... Klicka för att utvidga... NotRyan skrev: Sammanlagt Klicka för att utvidga... Buss, tåg och flyg... Tre avklarade, tre kvar...
Ricci skrev: Hmmm, mera spår....av tåg...."jag får dåliga vibbar"... Klicka för att utvidga... NotRyan skrev: Sammanlagt Klicka för att utvidga... Buss, tåg och flyg... Tre avklarade, tre kvar...
T taxvalp Medlem 30 April 2022 #16 Jag gissar på att du ska med Air France till Paris, kanske eventuellt byta där!
NotRyan Medlem 30 April 2022 #17 Vi har fått rätt svar från minst en person, haha Men sedan då @taxvalp ? Har just landat på Paris Charles de Gaulle. Lördagsfika!
Vi har fått rätt svar från minst en person, haha Men sedan då @taxvalp ? Har just landat på Paris Charles de Gaulle. Lördagsfika!
Ricci Medlem 30 April 2022 #20 NotRyan skrev: Nu var det utdelning av Macarons och Champagne i loungen... Visa bifogad bild 128733 Klicka för att utvidga... Mask på?
NotRyan skrev: Nu var det utdelning av Macarons och Champagne i loungen... Visa bifogad bild 128733 Klicka för att utvidga... Mask på?