MTheC
Medlem
Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heter Mr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.Sedan måste ni gå till ett genuint Makgeoli-hak
Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heter Mr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.Sedan måste ni gå till ett genuint Makgeoli-hak
Okej, jag trodde du skulle på flyguppvisning med de flygande lejonen (akrobatflyggrupp från Sydafrika). Och du ska ju besöka 3 världsdelar.
Håller helt med, kan verkligen rekommendera ett ställe som heter Mr Ahn's Makgeolli, riktigt bra mat och stort utbud av Makgeolli.
Bra gissning, men idag håller jag mig till Star Alliance.Ulaanbaatar med Korean Air?
En riktigt trevlig dag i Seoul, med lite väl många öl druckna, är avklarad.
I skrivande stund så sitter jag på sista expresståget för kvällen till ICN för avgång om om lite stund.
Planer kommer troligtvis inte ha wi-fi (ledtråd?) vilket gör att jag ser fram mot nya gissningar när jag väl är framme.
Bjussar på en bild från en liten stund sedan. Som sagt, öl har vi inte haft ont om idag.
Visa bifogad bild 96917
Ska man gissa på en longshot? Johannesburg?
Nu flög du lite väl långt![]()