Senaste nytt

[Semi-live] Till Sydkorea med Singapore Airlines Businessclass

SQ308 SIN-LHR

ab0cf6fcf342ee63dac337071a99222e.jpg

Sköna vilstolar i SilverKris-loungen

39fdf647b9cd8d75e291399bdc5695a3.jpg

Mäktiga A380-800

b3b8c28c7f9fc02192e7053535f39c72.jpg

293598e3a3ec1069da55f5eafdfa7726.jpg

Bra benutrymme vid bulkhead-säte 11F, och möjlighet att sträcka ut sig rakt istället för diagonalt.

Kul! Ombordmenyn eller book the cook?

Får man ingen soppa till Singapore Chicken Rice? Jag som älskar den buljongen.

Det där är det traditionella sättet att servera, dock så är riset kokat i buljongen. Grymt god rätt! Speciellt på hawker centers i Singapore. ;)

Chicken Rice var book the cook. Resten från menyn. Jag testade denna rätt på 2 hawker centers i Singapore innan pandemin och måste säga att det smakade förvånansvärt bra ombord i jämförelse med på gatan.

Jag är lite långsam men bilder på menyn är på gång.

Last edited:
@Johan Gott Tack för en grym rapport! Måste fråga, hur lyckas du få in bilderna i inlägget? När jag skulle skriva min semi-rapport så klagade forumet så fort bilderna var större än 1Mb. Efter att ha försökt lite så tröttnade jag och slutade. Du har ju en massa sköna bilder, hur gjorde du?

@Johan Gott Tack för en grym rapport! Måste fråga, hur lyckas du få in bilderna i inlägget? När jag skulle skriva min semi-rapport så klagade forumet så fort bilderna var större än 1Mb. Efter att ha försökt lite så tröttnade jag och slutade. Du har ju en massa sköna bilder, hur gjorde du?

Kul att du gillade den!

Till vardags använder jag alltid mobilens webbläsare när jag surfar på forumet men när det vankas resa och jag ska skriva rapport, betalar jag avgiften på 12 kr för en månads VIP-abonnemang på Tapatalk. Då kan man ladda upp stora bilder.

Toppen