palmen
Moderator
Nej det var ett tag sedan. Känns lite mysko med en dekanter med sprit. Vinflaska är ju inte helt ovanligt dock.Födelsedag?
Nej det var ett tag sedan. Känns lite mysko med en dekanter med sprit. Vinflaska är ju inte helt ovanligt dock.Födelsedag?
787-10 på SQ har ju regional business, that's why.Stolarna i business på A350-900 är betydligt bredare och moderna än de på 787-10.
Massage ingår alltså i turkish loungen?Har flyttat mig till Turkish loungen nu och det är max 10 pers här nu vid 18-tiden. Man kommer in här med Priority Pass. BKK måste vara en av gulgruvorna att nyttja sitt PP på.
Började med massagen i 15 minuter som ingår.
Ja, jag var där ca 1h mellan 17-18 och det var totalt 5 pers som tagit massage under dagen. Antar dock att det blir desto högre tryck framåt midnatt då många Europa flighter går.Massage ingår alltså i turkish loungen?Riktigt bra!
Ser bra mörkröd ut för att vara sprit...Då kan man bocka av besök på sista kontinenten jag hade kvar att besöka.
Första natten blir på InterC på flygplatsen, undrar varför det står en flaska sprit i mitt rum
Visa bifogad bild 94131
Vi åkte Uber både i JNB och CPT utan några som helst problem. Väldigt smidigt, tryggt, och billigtHur är det att åka Uber/Bolt här i Johannesburg? Säkert? Något man bör tänka på?
måste hitta lite lokal öl nu bara.
En större fråga är varför det är två glas...?Då kan man bocka av besök på sista kontinenten jag hade kvar att besöka.
Första natten blir på InterC på flygplatsen, undrar varför det står en flaska sprit i mitt rum
Visa bifogad bild 94131