Ansökte nyss om SAS mastercard för FlyPremium samt Strawberry mastercard (kampanj)
Hörde inget inom 2 veckor och ringde dom. De bara beklagade och sa ingenting om ansökan.
Sedan fick besked att komplettera ansökan med arbetsgivarintyget. Skickade mitt arbetskontrakt. Fick svar nej, det ska vara intyg som inte är mer än 2 veckor gammalt (och mitt kontrakt hade förstås äldre sign datum). Skaffade och skickade intyget. Svar nej, intyg skall verifiera ditt årsinkomst. OMG, skaffade ny och skickade. Nästa svar: du verkar ha flyttat eftersom det är olika address i din profil, vi har därmed förkastat dina ansökan, du ska göra ny ansökan om du vill ha kortet.
Hurraa-stämningen växer…
Okej, lungt nu, jag gör ny ansökan om båda korten, skickar in bevis på en gång till det address de gav mig för att speeda på behandlingen.
Men nej, nu efter några dagar ber de om senaste lönesedlar för att kunna behandla ansökan.
Nejnejnej. Jag uppfattar allt detta som de inte vill ha mig som kund, men jag fattar inte såna människor som inte kan säga rakt på sak ”jag vill inte ha dig” men istället fular med onödigt arbete som bara driver mig galen
Jag har ju även haft sebkort mastercard tidigare för ett tag sen och skött mitt liksom 150% så de borde ha data på mig från tidigare som kund
Hörde inget inom 2 veckor och ringde dom. De bara beklagade och sa ingenting om ansökan.
Sedan fick besked att komplettera ansökan med arbetsgivarintyget. Skickade mitt arbetskontrakt. Fick svar nej, det ska vara intyg som inte är mer än 2 veckor gammalt (och mitt kontrakt hade förstås äldre sign datum). Skaffade och skickade intyget. Svar nej, intyg skall verifiera ditt årsinkomst. OMG, skaffade ny och skickade. Nästa svar: du verkar ha flyttat eftersom det är olika address i din profil, vi har därmed förkastat dina ansökan, du ska göra ny ansökan om du vill ha kortet.
Hurraa-stämningen växer…
Okej, lungt nu, jag gör ny ansökan om båda korten, skickar in bevis på en gång till det address de gav mig för att speeda på behandlingen.
Men nej, nu efter några dagar ber de om senaste lönesedlar för att kunna behandla ansökan.
Nejnejnej. Jag uppfattar allt detta som de inte vill ha mig som kund, men jag fattar inte såna människor som inte kan säga rakt på sak ”jag vill inte ha dig” men istället fular med onödigt arbete som bara driver mig galen
Jag har ju även haft sebkort mastercard tidigare för ett tag sen och skött mitt liksom 150% så de borde ha data på mig från tidigare som kund