Jag kollar på detta: Boeing Factory Tour from Seattle - Seattle | ViatorHur tog du dig från Seattle till Boeings fabrik? Ska vara ont om kollektiv trafik förstår jag. Är det Uber som gäller?
Jag kollar på detta: Boeing Factory Tour from Seattle - Seattle | ViatorHur tog du dig från Seattle till Boeings fabrik? Ska vara ont om kollektiv trafik förstår jag. Är det Uber som gäller?
Jag kollar på detta: Boeing Factory Tour from Seattle - Seattle | Viator

När jag var där (vilket nu är några år sedan) fanns det bara en tur.Jag tänkte så att TS bokar rätt tur, för de finns flera gissar jag?
Jag skulle säga att det finns väldigt mycket att bli imponerad över även om man är totalt ointresserad av flygplan. Det är riktigt häftigt att se löpande band i storskalig (pun intended) industri. Det är inte så mycket flygplanen som hela fabriken i sig som är sevärd imho.Är man minsta intresserad av flygplan är fabriken i Everett klart värd ett besök
Körde Uber, kostade ca 30$ till hotellet och sen ytterligare 15$till fabriken typ.Hur tog du dig från Seattle till Boeings fabrik? Ska vara ont om kollektiv trafik förstår jag. Är det Uber som gäller?