Jannes
Medlem
Vad hände efter det?För bokningar gjorda efter december-2025? Då har du haft tur![]()
Vad hände efter det?För bokningar gjorda efter december-2025? Då har du haft tur![]()
Air France ändrade på regelverket i början av december 2025 och då blev bulkheads (rad 1 och rad 10) "Business Suites". Dessa är nu något man ska betala extra för, om man inte är Flying Blue Ultimate, då är det fortfarande gratis att välja dessa säten.Vad hände efter det?
Tydligen så funkar inte bokningsflödet då som det ska. Men njut av bulkhead, betydligt bättre säten än de andra!!Jag ringde nyss till SAS Kundtjänst då jag inte kunde välja sittplats i appen, agenten bokade oss på bulkhead utan kostnad. Jag är EBD. Gäller Business Award SIN-CDG.
Gäller det inte bara nya kabinen? Att det därför går för vissa?Air France ändrade på regelverket i början av december 2025 och då blev bulkheads (rad 1 och rad 10) "Business Suites". Dessa är nu något man ska betala extra för, om man inte är Flying Blue Ultimate, då är det fortfarande gratis att välja dessa säten.