Senaste nytt

seat map LH630 - vilken klass?

agehall

Medlem
Eftersom det är en flight som avgår imorgon, så är risken stor att den är under flygplatsens kontroll och då kommer inga externa verktyg att stämma. Normalt sett brukar ExpertFlyer ha rätt om flygplanstyp och seatmap vad gäller layout. Däremot kan de ha fel om ifall ett visst säte är upptaget eller inte ime.
 

Senator

Moderator
Eftersom det är en flight som avgår imorgon, så är risken stor att den är under flygplatsens kontroll och då kommer inga externa verktyg att stämma. Normalt sett brukar ExpertFlyer ha rätt om flygplanstyp och seatmap vad gäller layout. Däremot kan de ha fel om ifall ett visst säte är upptaget eller inte ime.

Precis.. när incheckning öppnar så litar jag bara på en information jag ser via Online Check-in. Tyvärr gäller den information enbart för den klass jag sitter i...
 
F

FCT

Guest
Lufthansa har på de flesta linjer satt ett startdatum för G-klass. För att försäkra sig om att flygplan med nya kabinen ska finnas tillgänglig så är ombyggnader klara före det startdatumet. Lufthansa börjar sälja G till DXB runt helgen 24 okt, dessförinnan kan man om man har rätt status eller annan tur få seating i G-kabinen med Y-service. Dessutom kan det vara så att de sätter in ett plan utan G också.

Ps.
Har koll på startdatumet eftersom jag är i DXB runt de datumen.
 
Toppen