Senaste nytt

Se tillgång på AWARD biljetter på Air Canada

Virre888

Medlem
Skall boka en poängresa som bland annat innefattar en rutt som Air Canada trafikerar. Är dock osäker på hur jag ser tillgången på awardresor, har tillgång till Expertflyer och kan där välja följande bokningsklasser

Business - E-Upgrades (R)
Business - International - Upgrade from O/Y/B (P)
help.png

Business - NA - Upgrade from O/Y/B (Z)
help.png


Visar dessa tillgång på bokningsbara platser eller är det bara platser som det går att uppgradera till? Vilken klass ska jag söka på för att hitta saver award, samt business award platser som går att boka med Sas poäng....

Tack för den hjälp ni kan ge!
 

palmen

Moderator
Business award är bokningsklass O.
Om du letar Air Canada kan du titta via united tex, om United kan boka Air Canada flighten finns det hyfsad god chahs att eurobonus också kan boka den.

Annars finns det ett verktyg som någon byggt som kan sortera ut partner awards från Air Canadas egna sida, har dock inte länken tillgänglig.
 

Axxo

Medlem
Funkar fortfarande Cowtool? Detta är väl den gammla AC rewards?

Jag får upp "Your account does not have access to this cowtool. Please see the relevant FlyerTalk thread for details."

Förstår inte vad jag gör för fel.
 

TP12

Medlem
Funkar fortfarande Cowtool? Detta är väl den gammla AC rewards?

Jag får upp "Your account does not have access to this cowtool. Please see the relevant FlyerTalk thread for details."

Förstår inte vad jag gör för fel.
Det är ett privat verktyg och inte öppet publikt. Som det står, finns mer info på FlyerTalk.
 
Toppen