Senaste nytt

Se status för SAS support case?

palmen

Moderator
Man har tidigare när man skapar ett case till SAS fått ett case nummer och om man sparar ner URL för status-sidan har man alltid kunnat gå tillbaka och titta status.

Nu märker jag att för mitt enda cse som fortfarande är öppet så funkar inten länken längre utan man hamnar på en contact forms sida istället.

Har andra samma problem?
Har det kommit någon ny typ av länk man kan använda där man kan peta in sitt case id, alternativt stärngen med bokstäver/siffror för sitt case?

Jag noterade på mitt senaste case att man inte längre fick nogon länk alls. Jag tänkte att det kanske var engångs men det låter snarare som det helt enkelt tagit bort det då.

Låter ju inte bra, mitt case från i november där SAS fortsatt är skyldiga mig pengar kan jag inte se något om längre då med andra ord. Får väl lägga ett nytt case och fråga varför min handläggare inte hanterar mitt första ärende (för några dagar sedan kunde jag se att caset var öppet i alla fall).

Ja, det stämmer. Länkarna fungerar inte längre sedan minst igår iaf...kanske har länkarna gått på strejk eller blivit lockoutade...:(;)

Gjorde en reklamation i april och fick ett autosvar med casenummer, men ingen länk. Fortfarande inget svar, har det ramlat mellan stolarna då?

Gjorde en reklamation i april och fick ett autosvar med casenummer, men ingen länk. Fortfarande inget svar, har det ramlat mellan stolarna då?
Tyvärr är det inte alls ovanligt att det tar 4-5 månader åtminstone innan man får svar så det är nog för tidigt att säga ännu.

Jag skickade in för några veckor sedan, och när jag klickade på skicka in så hände inget. Tålmodig som jag är så väntade jag ett bra tag men när inget hände så tryckte jag igen, och igen, och igen, och….

Det slutade med att jag fick 4 eller 5 case-id, där alla är i nummerföljd. I förrgår fick jag svar på två, det case med lägst nummer samt det tredje caset. Båda stängdes som duplicates med referens till det case med näst lägst nummer. Däremot har jag inte hört något om det caset… så synd att man inte kan kolla status längre.

Skickade in claim (EU261-försening + utlägg för mat) till SAS den 2e juli via nya systemet, fick positivt svar exakt en månad senare, 2e augusti. (EBD)

Toppen