Sneaky =) Nu ser det bättre ut. Tack för hjälpen och förklaringen.cnord skrev:Ikke velg FFP program, det roter det bare til om du ikke har gullKlicka för att utvidga...
Ja, ja, snäppet bättre än SAS loungen på ARN.Resenarengot skrev:Om man flyger KLM economy med mellanlandning på AMS, visst får man tillgång till lounge om man är Skyteam Elite +?Är det Crown Lounge 25 som gäller inom Europa? Någon som vet hur nivån är?Klicka för att utvidga...
Non-schengen = lounge 52Resenarengot skrev:Om man flyger KLM economy med mellanlandning på AMS, visst får man tillgång till lounge om man är Skyteam Elite +?Är det Crown Lounge 25 som gäller inom Europa? Någon som vet hur nivån är?Klicka för att utvidga...
Stämmerekf skrev:Läser i SAS loungeinformation att jag bör komma in i KLM crown lounge 25 när jag reser AMS-ARN i SAS Plus på SK metall. Läser jag rätt, eller missar jag någon detalj?Klicka för att utvidga...
Mr Basic skrev:Reser med Kenya Airways (sannolikt E-gates) AMS-NBO i business, finns det ngn KLM-lounge non Schengen i närheten av E-gates?Eller är det annan lounge som gäller?Klicka för att utvidga...