toer00
Medlem
Kort fråga till de som har koll, köpte 2st revenue biljetter med LH/LX (Codeshare SQ) i Business (P/Z klass) till SIN kommande höst. Men pga att min fru byt jobb så har vi beslutat oss för att skjuta upp resan tills i vår. Biljetterna går att boka om för en kostnad av ca 4 000 kr biljett. Men nu kom det som en ängel från himlen en schedule change och ett alternativ var där att man kunde cancelera sina platser på aktuellt flyg, men man behåller bokningsnummer och biljettnummer. Vi valde det alternativet.
För kommande ombokning hänvisas man att att ringa till LH kundservice.
Vad som inte framgår riktigt är väl att nu blir väl kommande ombokning "free of charge"? Sedan hur lång tid har man på sig innan man måste bestämma sig och kontakta kundtjänst ? (väntar in P alt. Z med LH Codeshare SQ).
För kommande ombokning hänvisas man att att ringa till LH kundservice.
Vad som inte framgår riktigt är väl att nu blir väl kommande ombokning "free of charge"? Sedan hur lång tid har man på sig innan man måste bestämma sig och kontakta kundtjänst ? (väntar in P alt. Z med LH Codeshare SQ).
Last edited: