Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

Stämmer, fungerade igår.
Om det egentligen ska fungera är jag osäker på, når sån här info de större facebook grupperna lär möjligheten försvinna ASAP… :rolleyes:
Går väl åt andra hållet med (EBD ger någon EBG som blir nivå 5 på Scandic) och då är det reciprokt.

Går väl åt andra hållet med (EBD ger någon EBG som blir nivå 5 på Scandic) och då är det reciprokt.
Tänkte mer att matcheade medlemskap inte ska få giveaway funktioner.
Matchear en True Friend (L6) till EBD kan man inte ge bort ett EBG den vägen sedan.
Detta står i T&C däremot.

Detta är fantastik la ner Scandi programmet 2018 men nu är man tillbaka igen. Tack BC medlemmar.
Frukosten är den för en eller två personer?

Finns det nån Scandic där man verkligen vill äta sin frukost? Finns det nån där man kan sitta ute i solen kanske??
Både Haymarket och Downtown Camper i Stockholm har riktigt bra frukost, ingenstans att sitta ute dock.
Förstnämnda har till och med äggkock.

Scandic Nidelven i Trondheim har vunnit utmärkelsen “The Best Hotel Breakfast in Norway” åtminstone 14 gånger. Jag har varit där en gång (3 frukostar :)). Dit skulle jag gärna åka igen, nästan värt en resa bara för frukosten! Mycket fisk och kallskuret, kockar som gör smoothie, gröt, skär lax, gör omelett. Mycket färskt bröd och bakverk samt en stor station med våfflor med alla möjliga tillbehör.
Skulle slå ett slag för Hotel Norge i Bergen som har helt fantastisk frukost.

Ringer kundtjänsten på +46851751700,
trycker 4 för Scandic Friends i växeln och sedan 1(?) för Best/True friends linan.
Eller mailar medlemservice

Hur fungerar det med frukosten? Kan man gå varje dag eller blir man portad om man använder förmånen för ofta?

Hur fungerar det med frukosten? Kan man gå varje dag eller blir man portad om man använder förmånen för ofta?
Prova ;-) Scandic säljer ofta överbliven frukost på togodtoogo så blir över trots deras bokningsystem av frukost , ingen har frågat efter min slottid för frukost efter jag sa att jag äter frukost när jag vaknar ...

Jag äter frukost varje vecka på Scandic, finns inga gränser. Ibland har dom till och med vart snälla och bjudit min +1 (men detta är ingen förmån utan enbart beroende på dagsformen hos frukostvärden).

Jag funderar dock att börja köra frukost varje dag framöver, hänga på låset 06:30 på mitt lokala Scandic med 10min promenad hemifrån och sedan ta mig till jobbet efter 30min frulle :)

Prova ;-) Scandic säljer ofta överbliven frukost på togodtoogo så blir över trots deras bokningsystem av frukost , ingen har frågat efter min slottid för frukost efter jag sa att jag äter frukost när jag vaknar ...
Jag har nog aldrig fått kalla handen även fast det är fullbokat hotell, dock kan det ibland vara bra att förboka bord på Haymarket om ni vet att typ en stor konsert är i stan samma helg man käkar frulle. Har dock för mig alltid löst sig utan att boka bord, men då går jag oftast ensam.

Toppen