Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

Hoppas det är nåt fel, förra veckan hade jag ca 8500 poäng kvar till Loyal Friend men nu säger systemet att jag har 100 000 poäng kvar.....
Det är inte att du har haft vistelser för ett år sedan som inte längre räknas? Jag tappade också lite men tänkte att det var därför.

Finns det nån Scandic där man verkligen vill äta sin frukost? Finns det nån där man kan sitta ute i solen kanske??

Finns det nån Scandic där man verkligen vill äta sin frukost? Finns det nån där man kan sitta ute i solen kanske??
Scandic Nidelven i Trondheim har vunnit utmärkelsen “The Best Hotel Breakfast in Norway” åtminstone 14 gånger. Jag har varit där en gång (3 frukostar :)). Dit skulle jag gärna åka igen, nästan värt en resa bara för frukosten! Mycket fisk och kallskuret, kockar som gör smoothie, gröt, skär lax, gör omelett. Mycket färskt bröd och bakverk samt en stor station med våfflor med alla möjliga tillbehör.

Hade ställt in mig på att ”ta min första frukost” utan att ha något boende bokat på Scandic Continental nu på morgonen. Men det var alldeles för hög ljudvolym och stimmigt där. Det blev en promenad till Scandic Klara istället. Där var det betydligt lugnare och trevligare, men det var ingen som brydde sig om jag bodde på hotellet eller inte. Eller om jag var en true friend eller inte, eller bara kom in direkt rakt utifrån.

Toppen