Meazza skrev:Svajig start för aktien...Utifrån teckningsintervallet på 66-81 kronor per aktie så landade alltså teckningskursen på ynka 67 kronor - och har i detta nu backat till 64,25.Scandic Hotels Group (SHOT) - Köp aktier | AvanzaKlicka för att utvidga...
Jag fick faktiskt inte så många aktier som jag hade anmält intresse för, så viss överteckning var det.Jollman skrev:Japp, bara att vänta på att någon större aktör köp-rekar den och sätter en fin kurs. Kan bli fin på sikt också när man börjar prata utdelningar.Det intressant idag var i alla fall att det var många som tecknade aktien:"Intresset har varit stort och erbjudandet övertecknades kraftigt. Därmed kan din tilldelning blivit reducerad."Blev ett par ägare bara på Avanza:Antal ägare hos Avanza 3 875Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:@AlfTror inte man kan dra alla hotellaktier över en kam. Både Rezidor och Accor harvarit bra investeringar sedan jag köpte dem för ett par år sedan.. men jag köptedem främst för att få Guld resp. Platinumkort.Klicka för att utvidga...
Mirakaz skrev:Jag har ccg och det använder jag rätt flitigt, hur är accor platinum i förhållande till ccg?Klicka för att utvidga...