Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Så manuellt och härligt! Tur att jag oftast reser så enkelt och lätt och inte plockar med mig något knepigt.
Ja, i praktiken blir det ju så att de som knallar på grönt (majoriteten av smugglarna :) ) ändå skickar väskan direkt, medan de som skulle gått på rött kanske plockar ut den på Arlanda

Fast återigen - man kommer inte att ha något att förtulla när man kommer från ett annat EU-land!

Hehe, helt korrekt! Vi är med på noterna :)

Ja då väntar ännu en dag, så kul det känns! Hittade en ny funktion i SAS appen "Flights" Screenshot_2014-09-07-22-39-04.png

God morgon.

Dimma på Arlanda gjorde att vi fick starta först 06:21, hade kommit på bra tid annars. Inte nog med det så parkerade vi på terminal 5.... Sitta i Plus på en 737-800 när man ska ut bakvägen........ Kom givetvis på sista bussen och det var kört sen länge. Mitt första plan jag någonsin missar, känns konstigt :( men men nya tag och 09:25 avgången istället.

Haha "FÅÅÅR JAG SE BILDEN" när jag skulle ta ett kort på FT... När hon såg att jag senare skulle gå genom den så sa hon att det är deras jobb.. Hmm ja kanske men det kändes inte så trevligt. Nu är jag tillbak i fas ialla fall. Sitter ombord SK152 på väg tillbaka mot Arlanda, äta en bit mat är planen :)

Toppen